Продавець Інтернет-магазин "SHRAK" розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2242 відгуків
Замовлення на суму понад 1500 грн доставляються безкоштовнодетальніше

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

SHRAK
Контакти
Інтернет-магазин "SHRAK"Олександр
вул. Українська 36 каб. 13, Шумськ, Україна
+380 (97) 468-11-12
Lifecell
+380 (97) 999-05-66
Kyivstar
+380 (99) 115-88-86
Vodafone
+380979990566+380974681112
Мапа

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія на весь асортимент товару складає 14 днів. Поверненню не підлягають: 1. Товар який має сліди використання 2. Товар з механічними пошкодженнями 3. Товар зі знятими/переклеїними захисними плівками 4. Товар без гарантійних пломб 5. Товар який має сліди пайки 6. Поверненню не підлягають наступні категорії товару: конектори, мікрофони, мікросхеми, витратні матеріали, динаміки, бузери, кнопки включення, болтики, задні кришки, пильники, пластикові кнопки, викрутки, жала, ока, полярики, рамки десплеїв, скло для переклейки. Повернути товар належної і не належної якості можна одним із способів: - зв'язатися з менеджером і оформити повернення в ручному режимі. Перед оформленням повернення необхідно зв'язатися з менеджером для уточнення подальших дій (причин повернення, можливих рішень, подальших дій, реквізитів одержувача). Повернення повинно бути оформлено звичайною посилкою, упаковано належним чином (бажано в упаковку, в якому було отримане), в посилку Після оформлення повернення необхідно повідомити нам номер ТТН і дату відправлення. Перевірка деяких дефектів може займати до 10 днів Не будуть прийняті наступні повернення: - оформлені післяплатою. - без повного опису дефекту, причин повернення. - оформлені на одержувача з некоректними даними (помилковий телефон, адреса, ПІБ та інше). - не узгодженні повернення. - без гарантійних пломб. УВАГА всі повернення відправляти Новою поштою/Укрпоштою на: моб.: 097-999-05-66, Резніченко Олександр, м. Шумськ, Тернопільська обл., склад №1 по вул. Українська 36. - для Нової пошти, та на індекс: 47101 вул. Українська 39, м. Шумськ Тернопільської обл. моб.: 097-999-05-66 Резніченко Олександр - для Укрпошти. Після відправки повернення по вищевказаних реквізитах, обов'язково повідомити нам номер ТТН-Нова пошта або ШКІ-Укрпошта повернення, та номер банківської карти (для повернення Вам коштів за товар) одним з перерахованих методів: +380974681112 - моб./Viber +380979990566 - @shrek_com_ua Telegram beretta_rez@yahoo.com - електронна пошта Повернення коштів відбувається на протязі 1-5 робочих днів, в залежності від завантаженості відповідальної за це особи, та також особливості в термінах міжбанківських переказів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner